Història

Som una escola pública de dues línies que va néixer el curs 2007-08 amb quatre mestres i amb dos grups d’alumnes de 3 anys.

Cada any l’escola ha anat incorporant dos grups nous de P-3 i aquest curs, 2015-16 es converteix en una Escola completa, amb Parvulari, Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Des de l'inici de l'Escola fins el curs 2012-13 vam compartir edifici amb l'Escola Antonio Machado i va ser el curs 2013-14  el primer que tots els alumnes de l'Escola Marta Marta van estar junts al nou ediifici, que ja havien pogut  estrenar el curs anterior els nens i nenes d'Educació Infantil.

El curs 2014-15 va ser especial perquè tots els nens/es van fer propostes de com els hi agradaria que fos el gegant de l'escola i per mitjà d'una votació a la qual va participar tota la Comunitat Educativa es va triar el gegant Mart el Guepart que havia dibuixat un grup d'alumnes de segon de primària.

Aquest mateix curs l'AMPA va fer possible que aquell dibuix esdevingués un gegant de veritat.

Cal destacar que des del principi l'Escola ha estat formada per una comunitat educativa implicada en el projecte i amb moltes ganes i il·lusió en desenvolupar-lo.